REAL FIESTA --> BLOG --> SEYAHAT --> 80'LER

ANASAYFA    Hakiki Muhabbet    80'lerin TV Dizileri    80'lerin Çizgi Filmleri    İngiltere    Fransa   İspanya   İtalya   İsveç    Japonya   Macaristan   Bardak Altlıkları

1999 Japonya Uluslararası Öğrenci Konferansı

Osaka   Nara   Osakajo   Osaka4   Osaka5   Kyoto   Kyoto2   Nijojo   1001Buddha   Osaka6   Ayrılış

Nijo Jo

7 Ağustos - Sabah tartışmamızı Kari'nin odasında, hasırların üzerinde yaptık. Tartışmadan sonra tüm gün ve gece serbesttik.

Kari, Gustaf, Mark ve So Yoon ile Nijo-Jo kalesine gitmek üzere yola çıktık. Önce bir Udon restoranına girip o kaynar kalın spagettileri yedik. Ağustos sıcağında delilik gibiydi yaptığımız ama çok nefisti udonlar.

Udon kocaman bir kase ile servis ediliyor, makarnalar suyun içinde ve bu su çok leziz. Yanında miso çorbası da sunuluyor.

Udonları yerken Kari ile karşı karşıya oturuyorduk. Tuhaf, çünkü tüm tartışmalarda da hep karşılıklı oturmuştuk ve hep gözgözeydik.

Didişip duruyor, sonra da çok gülüyorduk. bana "Crazy Turkish Woman" diyordu. Gülüşüm, kahkahalarım ve bazı sert çıkışlarımdan ötürü.

Yemekten sonra kaleye geldik, otomatlardan bilet alıp içeri girdik.

Hendekle çevrili kalenin her köşesinde bir burç var, imparator Kyoto'ya geldiğinde burada kalırmış. Kocaman bahçeler çok güzel. Ana binada nefis paravanlar, resimler, süslü tavanlar.

Burçlardan birine tırmandık gezimizin sonunda.

Kaleden çıkıp merkeze yürüdük, dükkanları gezdik, uçuk fiyatlara hayret ettik, Kari bana bir maket trenin fiyatını gösterecekti, "aman canım ne kadar olabilir, bizde hiper enflasyon ve 6 sıfır var" (o zamanlar öyleydi) derken ne göreyim, bir milyon yendi maket tren! Kari gülerken ben küfürü bastım.

Ara sokaklarda gezip dolandık, küçük bir kafede dondurmalı soda içtik, ben aldıklarımı gösterdim, bir kirpik kıvırma aleti de almıştım. Ama "nasıl kullanacağımı bilmiyorum" deyince, "bunu ben bile biliyorum" diye güldü Kari.

Biraz daha sokaklarda dolaştıktan sonra güzel bir restorana oturduk, sofra donattık, ben takoyaki söylemiştim.

Yemekten sonra otele dönüp eşyaları bıraktık, üzerimizi değişip tekrar çıktık. Merkezde dolaştık, nehir yakasında bir yerde oturup içtik, sonra yine ara sokaklarda yürüdük.

Otele dönünce birinin odasında toplanacaktık, Kari beni gösterip "Bu kız Ferrari'yi destekliyor, ona söylemeyin hangi odada olduğumuzu" diye beni kızdırıyordu. Sonunda Kari, Erika, Jonathan ve Vesa ile Serhat'ın odasında toplandık ve gece 3'e kadar muhabbet ettik.