REAL FIESTA --> BLOG --> SEYAHAT --> 80'LER

ANASAYFA    Hakiki Muhabbet    80'lerin TV Dizileri    80'lerin Çizgi Filmleri    İngiltere    Fransa   İspanya   İtalya   İsveç    Japonya   Macaristan   Bardak Altlıkları

1999 Japonya Uluslararası Öğrenci Konferansı

Osaka   Nara   Osakajo   Osaka4   Osaka5   Kyoto   Kyoto2   Nijojo   1001Buddha   Osaka6   Ayrılış

Kyoto'da yürüyüş, karaoke

6 Ağustos - Bok gibi uyandım, soğuk duş alıp kahvaltıya gittim, bol bol kahve içtim. Sonra halkevi'ne gittim ve tartışma grubumla buluşarak tartışmalara başladık.

Öğlen otele döndük, 6000'er yen dağıttılar bize, birkaç günlük öğle ve akşam yemeği parası! So Yoon ile Lawson'a giderek (çok yaygın bir market) hafif çörekler ve kola aldık, otelin arkasında bir koltukta oturup yedik, bu arada Kari bizi gördü ve dalga geçti.

Yemekten sonra oteldeki toplantı odasında konuşmalar yapıldı ve bundan sonra da bir Japon uzmanın gelerek ders vereceği bildirildi. Artık buna dayanamadım ve Gustaf ve Mark ile anlaşarak, para bozduracağız bahanesiyle dersten kaçarak şehir merkezine doğru yürümeye başladık.

Yolda küçük bir kapalıçarşıdan karpuz dondurması aldık ve nehri geçip merkeze geldik.

Değişik dükkanlarla dolu sokaklarda gezdik. Bir 100 yen dükkanı bulduk, ne alırsan 100 Yen. Ben suşi kapları, haşiler, biblo aldım, oğlanlar benimle dalga geçti. Sonra bir McDonald's'a girip birer teriyaki burger yedik, soya hamburgeri.

Otele dönerken yoldaki küçük tapınakları ziyaret ettik, otomatlardan acayip meyve suları alıp içtik, çok eğleniyorduk.

Japonya'da restoranlar menülerini camekanda sergiliyorlar, içeri girmeden yemekleri birgüzel inceleyebiliyorsun, şirin!

Otele döndüğümüzde kendimi duşa attım ve akşamki Şekerleme Partisi için hazırlandım. ne yazıkki ben lokum kutumu Osaka'da evinde kaldığım Naoko'ya hediye etmiştim, o yüzden diğer ülkelerin şekerlerini yemekle yetindim. Herkes te Türk lokumu nerede diye sordu. Sonunda İsveç şekerleri birinci seçildi ve Gustaf ile Jonathan bir adet karpuz kazandılar!

Herkesin şeker yemekten midesi bulandı.

Partiden sonra küçük bir grup Kari'nin odasında toplandık. Bir süre aptal aptal oturduk, sonra toparlanıp şehir merkezine indik ama içecek bir yer bulamadık. Gecenin 11'i idi! Bir Çin lokantasında yerlerde oturup bira içerek Çin yemeği yedik.

Yemekten sonra Michal ve Vesa ile bir karaoke bara gidip iğrenç şarkılar söyledik. Sadece bir bardak bira içebilmek için!

Bir daha asla karaoke yapmamaya yemin ettim o gece.